2014 YILI İÇİN PAZARLAMA TAHMİNLERİ...
2013 pazarlama stratejileri içine sosyal medyayı birleştiren şirketler sosyal medyanın değerini fark ederek bu sayade daha fazla kazanç elde ettiler. Pazarlamacılar nihayet Beğeniler biriken ve otantik tüketici ilişkileri geliştirmek için sosyal bağlantılardan yararlanarak tweet gönderme ötesine taşımaya başladılar.
2014 daha büyük değişimleri, zorlukları ve pazarlamacılar için fırsatlar sunmaya hazırlanıyor. Kullanıcı verileri büyüdükçe ve tüketici dokunma noktaları çeşitliliği genişleyip büyüdükçe, pazarlamacılar daha derin, daha kişisel seviyelerde müşterileri kendilerine bağlamak için kendi stratejilerini optimize etmeye devam etmelidir. Burada 2014 yılında tüketici ile pazarlamacılar bağlantı yollarını şekillendirecekleri 5 tahmin vardır.
Sosyal giriş dağıtımı büyüyecek. İnternet kullanıcıları artık üye olacakları zaman sosyal site üyeliklerini kullanarak kolay üyelik ve alışveriş fırsatını yakalıyor.Bu konuda Facebook hala sosyal giriş egemenliğini sürdürürken, Google+ 2013 yılında bir kimlik sağlayıcı olarak önemli adımlar atmıştır. Biz bu eğilimi Orkut, mixi ve Vkontakte (Rusçası: В Контакте, Türkçesi: İletişimde) - Rusyada ve Ukraynada en çok kullanılan sosyal web sitesidir.)sosyal ağlarda ivme kazanmaya devam ediyor ve Amazon'un gibi bölgesel ağları ile, 2014 yılında devam edeceğini tahmini "Giriş ve Amazon ile ödeme" e-ticaret devi önümüzdeki yıl en iyi sosyal kimlik sağlayıcıları listesinde bir noktada olacaktır.
Mobil kullanım masaüstü kullanımını aşmaya devam etmek için, kullanıcıların daha kolay metin girişli dokunmatik mobil cihazlar üzerinden kendi kimliklerini doğrulamak için tercih edeceklerdir.Genel olarak bu şekilde geliştirilecek yazım kolaylıkalrı sağlayan cihazlar ve yazılımlar toplumsal girişi büyütmesi bekleniyor. Omni-kanal (Müşteriye ulaşabileceğiniz herhangi bir kanaldan bağımsız tüm kanallarda evrensel bir hizmet sunma stratejisi)deneyimlerinin gücü sürecek.
Bu yılın başlarında, eMarketer mobil cihazlarda harcanan tüketici süresi 2013 sonunda masaüstünü geçeceği tahminlerden birisidir. Mobil ve sosyal teknolojilerin yükselişi bir önceki zamandan daha fazla ulaşmak ve tüketicileri kendilerine bağlamak için markalar daha fazla potansiyel temas noktalarında çalışma yolu başlattılar. 2014 pazarlamacılar kendilerini geliştirmek ve planlarını yürütmek için katı omni-kanal stratejileri, tutarlı çapraz kanal deneyimler oluşturmak ya da sonuçları ile yüzleşme zorunda olacağı yıldır. Sosyal giriş verileri tanımlama verilerini geçeceği tahmin ediliyor. Sadece bir dakika içinde 2 milyon Google arama işlemlerinin, 47.000 tanesinde Apple uygulamalarının indirmesi alır ve 100.000 'den fazla tweet gönderilmektedir. Geleneksel çerezler etkin cihazlar ve ortamlar arasında kullanıcı veri bu petabayt izlemek ve toplamak olamaz. Kayıtlı-kullanıcı veri pazarlamacılar bilinen müşteri haline anonim kullanıcıları dönüm, tek bir kimliğe tüm çapraz-kanal kullanıcı etkinliği kravat için tek yoldur .Başarılı pazarlamacılar çerez hedeflendirilmesi otantik tüketici ilişkileri teşvik için geçiş yapma ile tüketici anlayışlar için yeni standart haline sosyal giriş verilerini öngörülmektedir. Pazarlamacılar kendi eline verileri alacaktır. Pazarlamacıların% 78 sürekli ve stratejik pazarlama çabaları (tüketici verileri kaldıraç daha fazla veri odaklı 2013 yılında, sadece Teradata %33 iddia haline baskı hissetmiş olsada). Pazarlamacılar esnek, merkezi için kısıtlayıcı BT altyapısı ticareti ile ücret alarak, bulut depolama veritabanları 2014 yılında bu sayı artış görmeyi bekliyor . Bu veritabanları hızlı anlayışlar erişebilir ve istediği ve ihtiyacı tüketicilerin gerçek zamanlı mesajlaşma uyum pazarlamacılar güçlendirmek için kullanıcı-dostu panoları ve üçüncü parti platformları ile entegre. Tüketiciler daha fazla gizlilik kontrolünü talep edecek. Tüketicilerin % 73'ü alışveriş deneyimleri daha uygun hale getirmek için kişisel bilgileri kullanma perakendeciler tercih söylüyorlar, ama %88'i onlara contro için esneklik vermek bu bilgilerin nasıl kullanıldığını şirketler gerektiğine inanıyoruz Tüketiciler gizlilik ayarları ve veri depolama hakkında daha bilgili hale geldikçe 2014 kullanıcı gizlilik üzerindeki çatlaklar tüketici kaybına sebep olacaktır. Kullanıcı bilgilerine izin tabanlı erişim istemek ve bu bilgilerin nasıl kullanılacağı açık bir tanımını vermemektedir pazarlamacılar bu izini vermez ise tüketiciler ile temas kaybedebilirler. Bu beş tahmin pazarlamacıları yakından ilgilendiren ve müşterileri ile otantik ilişkiler büyütmeye odaklanmak gibidir, 2014 yılında meyvelerini gelecek bir sinsi bir şüphe var iken, her iki marka ve tüketiciler için yeni yılda yararı olacaktır.
Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle...
Yorum Bırakmak İster misiniz?