Header Ads


Site ismini kısalt Para Kazan

ad.fly adresinden sitenizin ismini kısalatıp para kazanabiliyorsunuz diye reklam yapıyorlar.
Birçok haber sitesinde yorumların altında gördüğüm garip  http://adf.ly/Boj9 buna benzer linklerin çokluğunun sebebi buymuş meğersem.
siteniz mi var ya da bloğunuz mu olmadı facebook veya twitter adresinizi bu siteye girip kısaltıyorsunuz.
adf.ly - shorten links and earn money!
ad.fly adresinden sitenizin ismini kısalatıp para kazanabiliyorsunuz diye reklam yapıyorlar.

Olayın özü benim blog sitem gibi uzun bir site adınız var sizde benim gibi tüh vah gibi serzenişlerde bulunuyorsunuz üzüntünüz web alemini sarmış giderken bu arkadaşlar size yardım edelim gel sitenizin adını kısaltalım hem de sizin siteniz bu kısaltmalarla açılırsa 1000 tıklamadan sonra size 5 dolar verelim bunu da pay pal hesabınıza aktaralım diyorlar.

Üye olması gayet basit üye oluyorsunuz sitenizin adını kısaltıyorsunuz sonra bunu benim yaptığım gibi üye olduğunuz her yerde paylaşıyorsunuz ki yardımsever internet kullanıcıları tıklayıp size yardım etme mutluluğu ile sörflerine devam ediyorlar hatta daha çok yardım severler arkadaşlarına da veriyorlar.Adamlar bizim bu linklerimiz sayesinde kendi aldıkları reklamları yayınlıyorlar armudu hamuduyla götürürlerken bize de biraz pay veriyorlar. Üye olmak isterseniz buyrun benim referans linkim


Sitemin kısaltılmış linki ise bu

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.