Header Ads


11 Milyon 500 Bin Dolar Sizin Mi?


 Mailime gelen ilginç bir postayı sizlerle paylaşmak istedim,Bu maili gönderen arkadaş kendisini Hong Kong'un saygın bir bankasının yatırım müdürü olarak tanıtıyor,ve bu arkadaş elinde bulunan sahipsiz bir hesabın sahibini arıyormuş 11 milyon 500 bincik dolarmış


bu hesapta olan para.Neyse ne bu arkadaş bu hesapla ilgili alakamız olabileceğini ve ya alakalalı olabilecek birlerine ait olduğu o da yetmiyormuş gibi bu konuda bizden yardım istiyormuş gibi anladım yanlış ta anlamış olabilirim,,milyoner birilerini tanıyormuşumda haberim yokmuş  hemi de Hong Kong larda. Google da arattım bir sonuç çıkmadı ama bu yakınlarda kokusu çıkar haberiniz olsun istedim düşündüm ve paylaştım.  Artık insanlar iyice şaşırdılar nasıl insanları kandıracakları konusunda pes diyorum ve yorumları size bırakıyorum.




Hello,

I am Hu Guanglie, an Investment Manager working for a reputable Bank in Hong Kong. I am contacting you with regards to business transaction I want us to execute, it is in respect to a dormant account which amounts to Eleven Million, Five Hundred Thousand Dollars belonging to my late client.
Hong Kong geceleri ayrı bir güzel canım.

I have to meet an existing ultimatum from the Bank to provide a member of his family and all efforts to locate any has been proven unsuccessful. I want to present you as a surviving family member to enable you put a claim to the funds.

Please kindly indicate your interest for more information by responding to my private email address: huguanglie@yahoo.com.hk

Thank you,

Hu Guanglie



DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK DİLEĞİYLE...

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.