Header Ads

KOMİK TWİTLERDEN SAÇMALAR SEÇMELER

İnternette dolaşırken karşımıza çıkan komik Twitter paylaşımları 

Bazı sitelerde yaran komik twitler diye dolanıyor.

Yine de kendine Dert Edinmiş


1 hour ago
vay amk derdini seveyim güzel kardeşim biz ne zaman bu şekilde sınanacağız acaba





Yeni halk oyunlarımızdan Masadan Omuz Silktim'in Ayakta oynanış şekli




Bu oyun adil değil, ilk tokadı yiyen alıyor adrenalini ondan sonra dur durabiilrsen karşısında





Devler gerçek mi yoksa?


bu nasıl bi pantolon ya hulk'un evi mi burası amk .s.s




Referandum Yaklaşıyor bu Trafo benim Ayağınızı Denk Alın






İsmail YK kariyerinde emin beddualarla ilerliyor


İsmail YK "Allah Belanı Versin" diye şarkı yapmıştı, şimdi "Geber Hain" diye şarkı çıkarmış. Bi sonraki şarkısı "ananı s2yim" yakında!


Neyse az kaldı dayan evlat Şafak 36 Mart 21 Ne kaldı Şunun şurasında


ya sizin ben saat sisteminizi s2yim. şafak operasyonunda gözlatına alınmış kişiler gibi okula, işe gidiyoruz. bu nasıl karanlık aq

İşte o kedi severliği yapmayacaktın salam ile hiç yapmayacaktın


kedilere salam attığım günü sikiyim sokakta arkamda 15 kediyle dolaşıyorum


Abla gerçek bir Holigan aman Dikkat

Senden geri kalıp seni ana rahmine daha önce ulasmani sağlayan diğer spermlerin ta amk Emenike

Bu nasıl bir eziklik bu nasıl bir benzetmedir


amk adamı muhtar tişörtü giymiş onla bile yakışıklı, şunu yanlışlıkla ben giysem yolda çevirip ikametgah isterler

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.